ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-4/17-JKDrukuj informację Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-4/17-JK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Samodzielny Referent d/s. Rozliczeń

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Data udostępnienia: 2017-11-03

Ogłoszono dnia: 2017-11-03 przez Józef Brzezicki

Termin składania dokumentów: 2017-11-20 12:00:00

Nr ogłoszenia: ZGKiM-1110-4/17-JK

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania w stosunku do kandydatów:
 
a.  Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie ,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe techniczne i co najmniej 2 – letni staż pracy lub średnie techniczne i co najmniej 4– letni staż pracy.
b.  Wymagania dodatkowe:
  1. bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i  zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  2. znajomość przepisów KPA, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Cywilnego,
  3. umiejętności organizacyjne i negocjacyjne oraz pracy w zespole,
  4. biegła obsługa komputera oraz znajomość: pakietu MS OFFICE (WORD,EXCEL),
  5. dyspozycyjność i komunikatywność, samodzielność, dokładność, terminowość
  6. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta  ds. rozliczęń.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Między innymi:
  • Bieżąca i stała windykacja należności.
  • Analiza stanu zadłużenia najemców lokali oraz odbiorców wody i ścieków oraz innych usług świadczonych przez Zakład.
  • Bezpośredni kontakt z najemcami w celu wyegzekwowania płatności.
  • Wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z najemcami i odbiorcami usług.
  • Wystawianie faktur VAT dla najemców lokali użytkowych oraz dla odbiorców wody i dostawców ścieków kanalizacji zbiorowej.
  • Wystawianie wezwań do zapłaty, wezwań przed sądowych i ostatecznych.
  • Współpraca z Radcą Prawnym w zakresie spraw związanych z windykacją.
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla Kierownika Zakładu, Radcy Prawnego.
  • Współpraca przy przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych z wykonania planu rzeczowo-finansowego Zakładu oraz opracowywanie analiz.
  • Wprowadzanie odczytów zużycia wody.
  • Przygotowanie dokumentów dotyczących udzielania ulg w postaci umorzenia, rozłożenia na raty lub odraczania spłaty należności pieniężnych wobec Zakładu.
  • Wydruk faktur za zużytą wodę oraz zorganizowanie ich rozprowadzeniem do odbiorców.
  • Wydawanie oraz przyjmowanie deklaracji o prognozie zużycia wody.
  •  Analiza danych zawartych w deklaracjach o prognozie zużycia wody oraz wyjaśnienie nieprawidłowości.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Warunki zatrudnienia na stanowisku;
  • stanowisko pracy usytuowane jest w budynku ZGKiM w Iłowej bez podjazdu i  windy,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  • praca administracyjno  – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin , w tym przy komputerze powyżej  4 godzin dziennie,
  • praca w terenie,
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne,
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesieno – zimowym – min.+
            18o   C,
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Informuje się, że we wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł nie mniej niż 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  • uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do
            korespondencji,
  • życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( do pobrania ze strony BIP),
  • dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
  • oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska
            urzędniczego,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  • odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • deklarację o możliwym terminie przystąpienia do pracy,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-20 12:00:00
b. Sposób:
Termin,  sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
 
a. Termin - 20.11.2017 r.   do godz 12:00:00
 
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Samodzielny Referent  ds. Rozliczeń w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej - Oferta”
 
c. Miejsce:
c. Miejsce:
 W siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej  i Mieszkaniowej w Iłowej ul. Żeromskiego 25  sekretariat pokój nr 10.

VII. Informacje dodatkowe:

Informuje się, że pracownik może zostać zatrudniony na stanowisku pracy niezwłocznie.
Sprawdzenie niezbędnej znajomości przepisów prawnych może zostać przeprowadzone  w formie wewnętrznego testu sprawdzającego.
Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędzie się po w/w terminie.
O terminie rozmowy wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni.
Dokumenty aplikacyjne kandydata , który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Józef Brzezicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Józef Brzezicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-03 13:59:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-03 14:00:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-28 08:17:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2261 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony