Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-4/17-JKDrukuj informację Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-4/17-JKSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Samodzielny Referent d/s. Rozliczeń
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Data udostępnienia: 2017-11-03
Ogłoszono dnia: 2017-11-03 przez Józef Brzezicki
Termin składania dokumentów: 2017-11-20 12:00:00
Nr ogłoszenia: ZGKiM-1110-4/17-JK
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie ,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe techniczne i co najmniej 2 – letni staż pracy lub średnie techniczne i co najmniej 4– letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- znajomość przepisów KPA, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Cywilnego,
- umiejętności organizacyjne i negocjacyjne oraz pracy w zespole,
- biegła obsługa komputera oraz znajomość: pakietu MS OFFICE (WORD,EXCEL),
- dyspozycyjność i komunikatywność, samodzielność, dokładność, terminowość
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. rozliczęń.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Między innymi:
- Bieżąca i stała windykacja należności.
- Analiza stanu zadłużenia najemców lokali oraz odbiorców wody i ścieków oraz innych usług świadczonych przez Zakład.
- Bezpośredni kontakt z najemcami w celu wyegzekwowania płatności.
- Wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z najemcami i odbiorcami usług.
- Wystawianie faktur VAT dla najemców lokali użytkowych oraz dla odbiorców wody i dostawców ścieków kanalizacji zbiorowej.
- Wystawianie wezwań do zapłaty, wezwań przed sądowych i ostatecznych.
- Współpraca z Radcą Prawnym w zakresie spraw związanych z windykacją.
- Przygotowywanie raportów i analiz dla Kierownika Zakładu, Radcy Prawnego.
- Współpraca przy przygotowaniu danych do sprawozdań finansowych z wykonania planu rzeczowo-finansowego Zakładu oraz opracowywanie analiz.
- Wprowadzanie odczytów zużycia wody.
- Przygotowanie dokumentów dotyczących udzielania ulg w postaci umorzenia, rozłożenia na raty lub odraczania spłaty należności pieniężnych wobec Zakładu.
- Wydruk faktur za zużytą wodę oraz zorganizowanie ich rozprowadzeniem do odbiorców.
- Wydawanie oraz przyjmowanie deklaracji o prognozie zużycia wody.
- Analiza danych zawartych w deklaracjach o prognozie zużycia wody oraz wyjaśnienie nieprawidłowości.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Warunki zatrudnienia na stanowisku;
- stanowisko pracy usytuowane jest w budynku ZGKiM w Iłowej bez podjazdu i windy,
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
- praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin , w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie,
- oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne,
- wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesieno – zimowym – min.+
18o C,
- dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Informuje się, że we wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł nie mniej niż 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do
korespondencji,
- życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( do pobrania ze strony BIP),
- dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska
urzędniczego,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- deklarację o możliwym terminie przystąpienia do pracy,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-20 12:00:00
b. Sposób:
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin - 20.11.2017 r. do godz 12:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Samodzielny Referent ds. Rozliczeń w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej - Oferta”
c. Miejsce:
c. Miejsce:
W siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej ul. Żeromskiego 25 sekretariat pokój nr 10.
VII. Informacje dodatkowe:
Informuje się, że pracownik może zostać zatrudniony na stanowisku pracy niezwłocznie.
Sprawdzenie niezbędnej znajomości przepisów prawnych może zostać przeprowadzone w formie wewnętrznego testu sprawdzającego.
Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędzie się po w/w terminie.
O terminie rozmowy wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni.
Dokumenty aplikacyjne kandydata , który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-4/17-JKDrukuj informację Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-4/17-JK
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Józef Brzezicki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Józef Brzezicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-03 13:59:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-03 14:00:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-11-28 08:17:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2261 raz(y) |