ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-1/22-BKDrukuj informację Ogłoszenie numer: ZGKiM-1110-1/22-BK

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. kadrowych i organizacyjnych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Data udostępnienia: 2022-06-20

Ogłoszono dnia: 2022-06-20

Termin składania dokumentów: 2022-06-30 10:00:00

Nr ogłoszenia: ZGKiM-1110-1/22-BK

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy lub średnie i co najmniej 2– letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie o kierunku ekonomicznym;
  • znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
  • dobra organizacja pracy,  umiejętność pracy w zespole;
  • biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS OFFICE (WORD, EXCEL);
  • dyspozycyjność i komunikatywność, samodzielność, dokładność, terminowość;
  • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych;
  • znajomość programów Symfonia Kadry i Płace, Płatnik;
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw w zakresie nawiązywania, rozwiązywania i przebiegu stosunku pracy.
  2. Prowadzenie akt osobowych pracowników ZGKiM Iłowa.
  3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
  4. Administrowanie danymi kadrowymi w informatycznym systemie kadrowo-płacowym.
  5. Sporządzanie umów cywilnoprawnych.
  6. Zgłaszanie do ZUS pracowników, osób zatrudnionych na umowy cywilnoprawne oraz członków ich rodzin.
  7. Prowadzenie ewidencji badań lekarskich oraz terminowe i zgodne z przepisami kierowanie pracowników na badania.
  8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  9. Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników.
  10. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Głównym Urzędem Statystycznym, Powiatowym Urzędem Pracy.
  11. Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych:
    • przygotowanie danych do preliminarza dotyczącego wydatków na cele socjalne i mieszkaniowe;
    • udział w pracach Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
    • sporządzanie protokołów z zebrań Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
    • przyjmowanie, weryfikowanie oświadczeń o dochodach;
    • przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń socjalnych takich jak : zwrotnej pomocy na cele mieszkaniowe, zapomóg bezzwrotnych, imprez zakładowych i świadczeń świątecznych;
    • tworzenie list osób uprawnionych do wypłaty tych świadczeń;
    • sporządzanie umów o przyznanie pożyczek mieszkaniowych;
  12. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z polityką ochrony danych osobowych (RODO).
  13. Prowadzenie rejestru czynności w ZGKiM.
  14. Pomoc przy sporządzaniu dokumentów specjaliście ds. komunalnych, takich jak: Faktury VAT, Przyjęcie Zewnętrzne (Pz), Rozchód Wewnętrzny (Rw), Bazy Danych Odpadowych - BDO, kart drogowych oraz sprawozdań.
  15. Postępowanie oraz prowadzenie dokumentacji należności i wstępnej windykacji przypisanej do działu usługi komunalne z pominięciem należności za opłaty i usługi cmentarne zgodne z obowiązującą procedurą windykacji.
  16. Zastępstwo na stanowisku ds. płac i księgowości oraz zastępstwo w obsłudze sekretariatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • stanowisko pracy usytuowane jest w budynku ZGKiM w Iłowej przy ul. Żeromskiego 25 bez podjazdu i  windy;
  • stanowisko wyposażone jest w komputer, drukarkę niezbędne oprogramowanie, telefon;
  • praca administracyjno– biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej  4 godzin dziennie;
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym - naturalne i sztuczne;
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno– zimowym min. +18o  C;
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6%

V. Wymagane dokumenty:

  • uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji;
  • życiorys z opisem pracy zawodowej (CV);
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP);
  • dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej;
  • oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska urzędniczego;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  • odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • deklarację o możliwym terminie przystąpienia do pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-06-30 10:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:
„Stanowisko urzędnicze w dziale finansowo-księgowym w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej – Oferta” w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej  i Mieszkaniowej w Iłowej przy ul. Żeromskiego 25  sekretariat pokój nr 10
do 30 czerwca  2022 r. do godz.  10:00.
           
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata , który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.
           
Sprawdzenie niezbędnej znajomości przepisów prawnych może zostać przeprowadzone  w formie wewnętrznego testu sprawdzającego.
Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędzie się po w/w terminie.
O terminie rozmowy wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni.
 
c. Miejsce:
68-120 Iłowa, ul. Żeromskiego 25, sekretariat pokój nr 10

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Iłowej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kleszczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-20 08:42:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Józef Brzezicki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-20 08:44:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Józef Brzezicki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-07 07:45:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
813 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony